Misi Shah Alam 111434

Friday, November 16, 2012

Salam tahun baru 1434H buat semua.

Cuti tahun baru hijrah semalam kami ke Shah Alam untuk menyelesaikan beberapa misi :P

Misi pertama : Lunch @Pak Mal Nasi Ayam (Restoran Seksyen 10).
> Harus diulang, Restoran Seksyen 10. Sebelum ni aku pernah ke Gerai Pak Mal Nasi Ayam di Food Court Seksyen 11, ke restoran ni kiranya baru 1st time. Aku pun baru tau pasal restoran ni bila terbaca dlm suratkhabar beberapa hari lepas. Restoran ni bukanlah hanya jual nasi ayam tp selalunya org dtg sbb nak makan nasi ayam bersama sambalnya yg best tu. Minuman terkenal kat sini ialah Bandung Cincau dan Jus Jagung. Rasanya ok, aku suka sbb manis-manis buah je rasa (just nice) tapi yg tak berkenan sikit sbb pewarna sirap dan jagung tu agak berlebihan.



Misi kedua : Fradoo ABC Special (Seksyen 2).
> Banyak org jual ABC Special kat Food Court Seksyen 2 tu tp Fradoo yg paling famous. Aku mmg 'gila' ABC Fradoo ni start aku kat UiTM lagi tp kami dtg kali ni sbb wifey yg mengidam. Kami tapau je sbb Syaurah tido tp syoknya aku n wifey then makan dekat UiTM sambil bwk wifey ronda-ronda my lovely campus...teringat zaman-zaman student dulu..UiTM dihati ku :)



Misi ketiga : Survey Seksyen 7 (survey la sangat).
> Waktu di UiTM dulu, area Seksyen 7 (i-City / Jakel) ni tak macam skrg. Lately property kat area ni menjadi pilihan pelaburan kwn2 so aku pun cuba la survey2 apa yg menarik kat sini :)

All 3 missions accomplished..alhamdulillah.

p/s : 1st time bermobile blog. Penat la keyboard halus-halus ni. So kalau post secara mobile ni mesti pendek je la jwbnya. Yang penting blog tak bersawang :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...