Selamat menonton di www.tonton.com.my

Tuesday, August 24, 2010


Aku suka dengan adanya TonTon ni. Dapat aku catch up balik program-program TV yang dah terlepas tengok sebelum ni. Bila aku register masuk, bukan setakat program TV yang aku terlepas sebelum ni yang aku jumpa tapi banyak lagi program TV yang aku tak pernah tau kewujudannya dapat aku tonton...sgt best :)

TonTon ni baru dilancarkan 6 Ogos lepas oleh Alt Media Sdn Bhd. Selain TonTon, Alt Media yang merupakan new media arm milik Media Prima turut menguruskan lain-lain online portal Media Prima seperti TV3.com.my, 8TV.com.my, TV9.com.my, NTV7.com.my, Flyfm.com.my, Hotfm.com.my, Onefm.com.my dan Gua.com.my. So, kebanyakkan program di TonTon adalah dari TV3, 8TV, TV9 dan NTV7.

Setakat ni aku dah cuba layan beberapa program yang aku terlepas sebelum ni dan aku puashati. Dengan connection 1mbps Streamyx kat rumah aku ni, video streaming so far so good. Korang semua apa lagi, jom layan TonTon. Oh ye, sebelum tu kena register dulu. Registrationnya sempoi je dan percuma. Lepas dah register layan la sampai lebam...hehe. Selamat meTonTon.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...