Rezeki Baby di Malam Seribu Bintang

Sunday, August 8, 2010

Ada kenangan manis masa annual dinner company tempat kerja aku kelmarin. Kenangan yg cukup manis..hehe.

Masih diadakan di Hotel Mandarin Oriental, aku dan wifey datang dengan niat nak amik doorgift, enjoy the show and kalau ada rezeki bawak balik lucky draw (aku taklah target grand price, harap dpt 3D2N kat Darby Park je...nak ajak wifey santai2 ramadan ni kat hotel, bukak puasa and tarawikh kat Masjid KLCC macam time bujang2 dulu...mesti best).

Tema tahun ni 'Night of Thousand Stars'. Aku tak joint buat group dah macam 2 dinner sebelum ni. Mahkota 'Best Dress Perfect 10' tu mmg awai2 lagi dah tanggal..hehe. Ironinya tahun 2010 ni tiada group yg dapat award Perfect 10, majoriti buat group dengan 5 org je, tak penuh 1 meja macam kami dulu.

Perfect 10 Jalan Ampas (2007)

Perfect 10 Wajah-Wajah (2008)

Tahun ni aku duduk semeja dengan kawan-kawan department, tak pernah dinner dok ngan dorang so dah smpai masa nak hargai rakan sedepartment pulak :)


Bab menu, sebab selalu dah dinner kat Mandarin Oriental, menunya dah boleh agak. Set Chinese Food yg bolehlah.



Dinner ni patutnya 16 Julai lepas tapi diubah atas sebab-sebab tertentu. Bila ubah tarikh, event manager + artis yg patut perform semuanya terlepas kecuali Salih Yaacob yg bertugas sebagai MC. Selain Abg Salih tu our performer that night ialah Jay Jay, Salamiah Hassan and main artis Alleycats. Aku taklah layan sgt show tu...sound system bagi aku out.



Other pictures time we all mingle-mingle dengan kawan-kawan :



Ha...now aku nak share dengan semua kenangan paling manis buat aku time dinner ni. Unsangkarable, aku menang grand prize Panasonic Plasma TV 42 inch..alhamdulillah. Ramai sgt yg sebut terutamanya dlm fb hadiah ni rezeki baby. Yup, aku takkan nafikan. Sebelum ni aku dapat hadiah biasa2 je, first time la dapat grand price :)


Oh ye...doorgift dinner kali ialah SONY Dream Machine (radio alarm clock la). Sesuai sgt esp time dekat nak puasa dah ni. Mudah-mudahan lepas ni lebih rajin bangun sahur. Paling bagus, kalau lepas ni takde lagi staff yg overslept dan dtg lambat ke opis...insyaALLAH. Rasanya ni antara doorgift paling best pernah aku dapat sepanjang attend company dinner. Maybe cover sekali bajet last year yg tak buat dinner tu kot..hehe.


Lastly, alhamdulillah for this dinner, lucky draw yg next week baru boleh claim kat opis (mintak2 la dorang tlg hantar balik umah) and the doorgift. Lots of thanks to our management as well.

3 comments:

DJ said...

tahniah...tahniah...dan tahniah!
nampaknya kat proc tinggal aku sorang je takde lcd tv lagi...huhuhu

Najed said...

takpela...selang sethn dinner, org proc dpt flat screen so pas ni turn korang pulak.

mana tau pas ni up 62 inch...hah!!

Unknown said...

hi, saya event management company. boleh saya tahu siapa person incharge untuk handle annual dinner company?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...