Kursus @Putrajaya

Sunday, June 20, 2010


Mulai esok hingga khamis aku ada kursus di Putrajaya. Dalam banyak2 kursus aku pernah pergi, ada rasa 'berat' sikit dengan kursus yg satu ni. Belum apa2 lagi aku dah kena jawab 241 online questionnaires dan baca 4 research paper dari Harvard. Tak pernah aku kena begitu bersedia kalau nak berkursus.

Ni tajuk 4 paper yg aku kena study tu :
  1. Wolfgang Keller at Konigsbrau - TAK (A) ~ aku suka paper ni
  2. How Management Teams Can Have a Good Fight ~ tak brapa tangkap, kena baca balik
  3. The Necessary Art of Persuasion ~ baru separuh, masih cuba memaham
  4. The Toxic Handler : Organizational Hero and Casualty ~ blom start, kena curi2 masa dalam 4 hari ni la nampaknya
Aku dah lama tak involved dalam paper2 yg agak heavy camni so aku try la asah balik otak aku yg makin berkarat..mungkin kursus ni boleh beri anjakan paradigma pada pemikiran aku...mungkin boleh 'bling-bling' pas ni...hehe. Oklah, aku nak tido dah, nak pastikan rehat cukup...perlu ke? tu dinamakan usaha...hehe. Doakan aku berjaya menempuhi kursus ni ye.

p/s : kat tv tgh tayang 3 Idiots lagi...dh dekat 5 kali aku tgk...suka benor aku dgn cerita ni...blom sempat nak review tp aku recommend sgt2 even korang sceptical dengan Bollywood..trust me.

2 comments:

azira said...

wei... baca research paper tu la... citer 3 idiots la yg dtgknya.... ha ha ha...

sok kena tanya, ko nk jawap pasal 3 idiots ke?.... kah kah kah....

Najed said...

hehehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...