Padat Nan Sendat

Wednesday, June 16, 2010

Aku gatal tangan nak menaip new post utk blog ni walaupun banyak sangat benda lain menuntut perhatian segera.

Sejak posting yg terakhir hari tu, jadual aku sangat padat. Bukan setakat kerja-kerja pejabat, urusan2 personal jugak bertambah, sangat mendadak...aku terasa sendat, ketat, mengah :)

Aku perasan, agak ketara, masa aku berada didalam pejabat sekarang sangat terhad. Banyak cuti, visit, tugasan luar....kalau masuk opis pun, lepas check in...keluar semula, masuk opis balik dah lewat petang, kadang2 dah malam...org dah balik rumah. Boleh kata smpai next mth pun jadual masih pack....susah aku nak slot in additional aktiviti. Apapun, doa aku...nak busy skrg..busylah...hopefully ramadan nnti aku boleh berpuasa dgn tenang...InsyaAllah.

Jom aku story apa yg aku sibuk dan bakal sibuk sgt tu kononnya :)
  • End May to mid July - Company annual dinner preparation. Aku ubah sikit cara aku settlekan tugas aku tahun ni, walaupun menjadikan kerja bertambah but i have to...tak boleh ambik risiko.
  • 27 May to 1 June - Cuti-cuti Jakarta + Bandung. Aku and wifey plan untuk fokus pada our new commitment lepas ni...so b4 that kami 'all out'. Tempoh holiday yg lebih panjang kali ni memberi peluang untuk kami lebih relaks dan tak rushing esp dalam keadaan wifey skrg.
  • 5 June to 3 July - Wedding reception. Musim cuti sekolah lah katakan....tiap2 minggu ada kenduri. Setakat ni ada 8 reception invitation yg aku terima. Selain 2 sepupu, lain-lain adalah kawan-kawan opis dan sekolah. Terima kasih banyak2 atas jemputan tp for sure aku tak dapat pergi semua...setakat yg termampu jelah. Apapun, datang atau tak, aku tetap doakan yang terbaik buat pengantin2 baru ni dan moga perkahwinan korang berkekalan ke akhir hayat serta diberkati Allah selalu.
5 June - Ida & Razak (Temerloh)


6 June - Lanx Khos & Naina Lord (Batu Pahat) / Tom & Diyana (Kuantan) / Iswan & Habibah ( Tanah Merah)


12 June - Madani & Mukhlis ( Bdr Tasik Puteri)
19 June - Hardi & Zurina (Penang) / Faizol & Fatimah (Kemaman)
3 July - Atoi & Azida (Dewan Tun Rahah)
24 July - Lanx Khos & Naina Lord (Raub)

  • 16 June - Green Energy Asia @ KLCC
  • End of June - 4 days course @Marriot/ 3 days IQA @ Kuala Terengganu
  • July - Annual dinner @ M.O./ Kursus Motivasi Biro Endah/ Ante Natal Course @ DEMC
Sibuk tak? ke cam buat2 sibuk...hehe.

p/s no 1 : dalam sibuk2, hati tetap rindu pada Raub & Sitiawan...lama dah x jenguk kampung halaman...kena try carik time jugak ni nmpknya....tp camno?

p/s no 2 : tajuk post ni aku nak adaptasi dari tajuk novel 'Kelapa Nan Sebatang'. takde sebarang kaitan dengan sesiapa yg hidup atau yg mati ( disclaimer awai2 in case... ) P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...