Upgrading Work - WELL DONE

Saturday, May 1, 2010


My Streamyx account dh diupgrade. Malam td technician from TM dtg setup router...pagi ni aku test speed...yeehaa...dah laju.

Ikutkan, aku tak nak pun upgrade Streamyx akaun ni, cukup dh apa yg ada + kitaorg tgh lenjan wifey punya Maxis BBand yg free tu tp last 2 week, balik kampung...layan Streamyx WiFi kat rumah mak dgn notebook baru aku tu, rasa syok pulak. Selasa lepas, kat Ampang Park bila dioffer dengan pakej Streamyx Blockbuster Deals ni terus aku tak pikir panjang (juga dengan sedikit pengaruh oleh Suhaimi Hussin yg turut mengupgrade Streamyx beliau..hehe tak pasai2 kaitkan org lain).

Kalau korang nak upgrade Streamyx or belum ada broadband...offer Streamyx Blockbuster Deals ni mungkin boleh dipertimbangkan. Kalau student uni/ kolej...ada offer from Streamyx untuk korang yg aku sendiri tangkap jeles. So far, aku hepi dgn pakej ni sbb aku bukan la rajin sgt nak beli router kat Low Yatt pas tu setup sendiri etc. Reminder : entry ini tidak ditaja oleh TM ok :)

Harap2 Streamyx dah laju, wireless + notebook baru ni akan buat aku lebih rajin online. New entry draft blog ni pun dh bertimbun, hujung tahun lepas punya pun ada lagi x publish...kalau aku tak delete, ada la nanti.

Oklah, ciao dulu...nak gerak ke Sitiawan ni...balik kg wifey pulak...tak sabar nak caj tenaga sambil menghirup udara segar Sitiawan buat ganti asap debu KL dalam paru-paru aku ni..hehe.

Oh ye, buat semua pekerja....hari ni hari pekerja...SELAMAT HARI PEKERJA 2010 " Pekerja Berinovasi Pemacu Transformasi".

p/s: lama dah tak joint perhimpunan hari pekerja, maal hijrah, maulidur rasul, merdeka etc...rindu pulak huhu..insyaallah...1 fine day aku mungkin kembali :D

4 comments:

ZERO VENDETTA said...

yela mana ada masa utk semua perhimpunan bila dah ada isteri,tak gitu?heh..

Najed said...

erkk...mana ada (smbil senyum malu2)

btw, ms bujang dh pulun so dh kawin bole la take a break.

ZERO VENDETTA said...

kalau imran,kahwin tak kahwin sama je.so anti-sosial.sanggap saya!

Najed said...

patut bersyukur tu...susah nak carik family man type zaman skrg nih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...