Coba

Saturday, March 13, 2010

Aku cuba beberapa kali tapi tak dapat siapkan satu post pun. Banyak perkara berlaku sejak dari last post aku awal bulan lepas hingga hari ni tapi tangan melecur belum ok, busy, takde mood nak menulis, laptop baru blom sampai, outstation antara alasan2 yg aku boleh bagi :P

Alhamdulillah, tangan yg melecur ni dah ok. Memang azab jugak la nak tunggu tangan ni ok, jemu tiap2 hari nak sapu ubat, nak tahan gatal yang teramat....sekarang ni aku cuma try nak hilangkan parut je guna Bio-Oil...harap2 boleh hilang la parut ni. Ikutkan bukan la kisah sgt parut2 ni tapi sbb it so obvious, mengundang pertanyaan org, boring jugak :(

1 Mac hari tu, laptop baru dh sampai. Aku order online je sbb malas nak ke Low Yat tapi last2 aku gi jugak sbb nak beli mouse and software. Dah lama tak ke Low Yat, seronok jugak mengupdatekan diri dgn latest technology/ gadget yg ada dlm market. Alang-alang dh sampai, banyak jugak la benda yg aku survey dan beli. Bukan apa, selain dari barang2nya ok, harga pun boleh tahan. Macam Software Microsoft Office 2007 ni aku dapat beli dgn harga jauh lebih murah dari offer online atau direct from Microsoft. So, nak tak nak sebenarnya gi Low Yat ni antara pilihan terbaik kalau nak cari gadget/ brg komputer/ hand phone. Kalau korang nak cari barang...pergi je lah...jangan ragu-ragu.

Last weekend, wifey masih kurang sihat so kami banyak habiskan masa berehat kat rumah je. Weekend tu finally aku dapat godam laptop baru ni and adjust ikut taste aku. Walaupun aku jadi slow sket sbb 1st time pakai Window 7 tapi pengalaman menggunakan Window 7 yang baru ni mmg best. Basically aku puashati la dgn laptop baru ni and rasa ada hikmah kena beli laptop baru....aku rasa sekarang aku lebih 'laju dan maju'...boleh? hehe


Oklah, dh maghrib...nak solat. Finally, aku berjaya jugak publish new post hehe. Harap2 dah start balik ni, aku tak la liat nak kembali aktif...insyaallah.

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

ciyok!
tp saya pun mcm semakin malas menghasilkan entry2 baru skrg ni.

mcm 'bbs' laptop sudah baru,sepatutnya lg syok la berblogging

Najed said...

blog dh x in lagik kot P

hehhe...patutnya mmg lagi rajin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...