.....kahwin lagi.

Sunday, November 22, 2009


Ex-housemate for 4 years kawin hari ni. His 1st wedding...tajuk tu saja je sebab smlm pun gi wedding...hari ni pun ada wedding so boleh interpret as pergi kenduri kahwin lagi... hehhe.

Dengan sekali lafaz, pagi tadi Syahir & Niza sah suami isteri...tahniah. Majlis hari ni, belah perempuan kat Pulapol, Jalan Semarak. Walaupun berhajat, atas sebab-sebab yg tak dpt dielakkan, aku tak dpt pergi kenduri belah Syahir kat Segamat next week.

Hari ni, first time aku masuk Pulapol, Jalan Semarak. Dulu masa kwn aku Awe training kat sini, aku penah ambil and hantar dia tp setakat post guard je. Masuk kawasan Pulapol ni, nampak ok jugak tempat ni walaupun klasik dengan bangunan-bangunan fashion lama.


Majlis wedding Syahir and Niza dibuat dekat kawasan berbumbung depan padang kawad. Dalam cuaca mendung, wedding open air ni terasa mendamaikan walaupun muzik dari Band PDRM tu kadang2 membingitkan. Bertuah org2 polis ni, ada tempat macam ni, selain biasa guna dewan, tempat macam ni selesa untuk events....terasa santai, tak terlalu formal.


Dari Wedding Syahir, aku and wifey terus ke rumah Marhaidi kat Putrajaya visit dia yg baru dpt baby boy malam td. Baby ni masih belum ada nama. Sekali sekala jumpa member lama, seronok juga...kalau takde wedding, raya, majlis or dpt baby...susah juga aku nak jumpa member2 lama ni.

Untuk tahun ni, kawan2 yg nak kawin dan expecting for baby dah complete hari ni. Tak tau la pulak kalau ada yg buat kezutan last2 minit...2009 ada sebulan lebih lagi...kita tgk apa yg jadi.

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

syoknya..
lepas kahwin baby,lepas baby kahwin.hahaa

tp napa gambar shahir tu jauh sgt.kalau tak sebut nama,confirm tak tahu tu dia!

Najed said...

hehhe...tumpang gembira + amik berkat hohoho...


fahmi amb tlg snap...bole la tu...bukti dtg ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...