Congrate...

Saturday, November 21, 2009

Mandatory leave kejap je dh masuk hr ke 3....cepatnya!!!

2 hari pertama aku habiskan kat rumah je....keluar pun kejap je utk solat jumaat pas tu cepat2 balik rumah. 2 hari ni agak susah nak kemana-mana, ada org dtg repair rumah, tp mujur 2 hari je...kerosakkan minor, as long as till under warranty...hentam je. Hari ni n esok pulak ada 2 wedding ...kebetulan wedding dorang ni timing ok so dpt la pergi.


Tengahari tadi, aku n wifey dah setel ke wedding Naim & Farah Qistina kat Dewan Datuk Mahfoz Khalid kat JKR. Naim and Farah batch management trainee bawah batch aku kat opis. Mula-mula dulu aku pun tak sangka diaorg ni 'serius'...tp alhamdulillah, dah selamat pun jadi suami isteri. Moga berbahagia ke akhir hayat la mudah-mudahan. Majlis ni simple tp meriah...ramai org opis dtg...terasa macam even company pulak hehe. Makanan sedap tapi aku kempunan teh tarik yg dah habis bila aku nak ambik...terpaksa singgah mamak balik tadi... huhu.

On the way balik wedding tu, aku pergi rumah Din (geng uni dulu) tengok 2nd baby dia. Baby boy aka Taqif Ar Rifqi ni lahir 12 Oktober hari tu kat Hospital Pantai Bangsar. Tak sempat nak dtg lebih awal so kebetulan nak bagi kad kawin Syahir (esok dah weddingnya)...aku n wifey tgk la baby sekali. Congrate Din & Fiza for the new baby...betul ke dah tutup kilang? kita wait n see :D

Taqif yg tetap tidur lena bila aku dukung

Balik dari rumah Din ni, aku n wifey lalu kat our future 'sarang'....i'll update pasai ni later but ASAP...tgk nnti camne...hehhe.

p/s : mlm ni dpt sms dari Marhaidi...his wife br je kejap tadi deliver baby boy kat Hospital Putrajaya. Baby boy lagi!!!...yg ke 4 dah tahun ni from geng-geng...hehe. Anyway, congrate Di...insyaallah, moga ptg esk kami dpt ziarah.

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

tak sabar nak tunggu entry pasal "future sarang" kamu berdua =)

Najed said...

hehhe...tgh dipertimbangkan nak publish ke idak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...