19 to 30

Tuesday, November 17, 2009


Khamis ni start cuti mandatori....rasa tak sabar pulak... hehe. Tahun ni tahun terakhir cuti mandatori 7 hari, start 2010 nanti, cuti tu cuma 5 hari je...oklah tu..balik-balik pun tolak annual leave jugak...lainlah dpt free.

Tahun-tahun sebelum ni, cuti mandatori aku semuanya pada Disember. Aku suka pilih hujung tahun sebab bila ditambah dgn public holiday...cuti mmg mashyuk...pas tu masuk je kerja..ngam2 dah new year....fresh new start la kononnya :) Sekarang ni, cuti mandatori on disember diharam (applicable to Proc's Club je, lain2 dept wallahualam). So, this year, nak tak nak aku habis mandatori on 30 November la...sblm masuk waktu haramnya...huhu. Apa sekalipun, bila kira 7 hari mandatori dicampur dgn weekend dan raya haji, total aku bercuti nanti kesemuanya 12 hari...lama jugak tu kan.

So far, aku takde apa2 specific plan for this year mandatory kecuali 2 hari ke Cameron Highland. Tak boleh nak berjalan lama-lama, 19 & 20 Nov ada org nak repair rumah, 21 & 22 Nov ada wedding, wifey pun kerja and hujung2 cuti tu dah nak balik kg raya haji...susun-susun, dpt la slot in 2 hari ke Cameron.

Masa rehat yg berlebihan tu nanti aku harap dpt update blog ni lagi...so bole clearkan draft yg banyak tu, habiskan buku2 + majalah yg beli je tp tak baca dan paling utama nak kemaskan wardrobe sebab dah sendat...pakaian2 lama tu dh patut diasingkan. Itu je la dlm kepala buat masa ni....yang pasti, cuti = makan, tido, makan, tido...heaven :D

4 comments:

azira said...

selamat bercuti najib....

DJ said...

jgn lupa amik gambo bnyk2 & minum teh kat sg palas boh plantation tau! ;D

selamat bercuti!

ZERO VENDETTA said...

sangat menarik layout baru ni,teruja saya!selamat bercuti =)

Najed said...

azira : tq
jula : okeh tp tak brapa best la takde D60 :D
ayu : tq. boleh la...so so je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...