Facelift

Sunday, November 8, 2009

Big Blue Sky muncul dengan wajah baru...hehe.

Semlm, sambil setelkan beberapa hal, alhamdulillah keinginan aku untuk membuat perubahan wajah Big Blue Sky terlaksana juga. Facelift bukanlah transformasi besar-besaran...jadi semua features asal masih seperti biasa.

Keinginan merubah wajah Big Blue Sky ni tiba2 terlintas di fikiran kelmarin. Minggu ni kat opis, keadaan agak mencabar. Dalam keletihan dan fikiran agak serabut, aku cuba fikirkan sesuatu yg dpt alihkan perhatian aku pada perkara lain. Perkara biasa yg aku buat bila nakkan rasa lebih bersemangat, aku suka gunting rambut....benda senang, tambah2 anugerah tuhan, rambut aku jenis lebat dan cepat panjang. Tapi sekarang ni, nak gunting rambut tak sesuai pulak, baru gunting rambut ....tak nak la smpai botak.

Finally, ubahsuai Big Blue Sky ni la jadi pilihan. Apapun, sebagai seorang yg bukan IT Savvy...kerja-kerja merubah wajah blog ni bukan satu kerja mudah. Hasilnya, aku cukup puashati walaupun ikutkan banyak lagi nak dibuat. Harap-harap, wajah baru ni aku dapat kekalkan untuk satu tempoh yg lebih lama berbanding wajah sebelum ni...letih jugak kerja-kerja ubahsuai ni. Kita tgk jela nnti brapa lama wajah baru ni bertahan :D

wajah pertama BIG BLUE SKY

2 comments:

DJ said...

cantik!
sejuk mata memandang... :-)

Najed said...

tq :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...