Hari ini 11 tahun yang lalu...

Friday, October 2, 2009

Hari ini 02/10/2009 jatuh pada hari jumaat, 11 tahun yg lepas, tarikh 02/10/1998 pun jatuh pada hari jumaat. Hari yg sama tp tarikh yg berbeza ini bukanlah apa2.....cuma tiba2 aku teringat 'hari ini' pada 11 tahun yg lepas.

Pada masa aku tgh menaip entry ni hari ini, pada masa yg lebih kurang sama pada hari tu, kami berada di tanah perkuburan menyelesaikan pengkebumian arwah ayah. Semua yg berlaku hari tu tak pernah aku lupa sama sekali. Rasanya baru semalam aku menatap arwah ayah buat kali terakhir tapi rupanya dah 11 tahun berlalu.

Walaupun sekarang kami sekeluarga dah dapat membiasakan diri tanpa ayah tp tak pernah aku nafikan rindu pd ayah selalu dtg tak pernah aku undang . Moga arwah ayah tenang disisiNYA dan ditempatkan dikalangan orang-orang yg beriman.........Al Fatihah.

5 comments:

DJ said...

najib, kau buat aku nangis...

Najed said...

posting ni actually panjang last2 aku tak teruskan takut sedih pulak dah.

sedih tu mesti la ...kita ni makin meningkat umur makin faham kasih org tua tmbh2 dia dah takde.

Anonymous said...

en. najib..terharu saya baca blog ni..nk nangis pn ada gak..

Najed said...

shss...nangis diam2 je...lap cepat airmata tu, nnti blog ni jd blog no 1 negara pulak...takut azwan ali marah :D

ZERO VENDETTA said...

urm syoknya tmpt ni,dh mcm zoo tp tak shebat zoo sbb kita bole touch that haiwan.serius kalau ada kelapangan bole la pg.tp entah bila?

sya suka pg tempat2 mcm ni utk tngok,tp utk sentuh sya tak ada keberanian lg.kucing pun sya takut aplg gajah/rusa.heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...