HappY BirthdaY TO ME

Wednesday, December 22, 2010

Birthday aku muncul lagi. Terus gigih nak buat post kat blog. Sebelum ni teringat jugak bila la nak update blog ni tapi bila dah balik rumah spend time with baby, blog terus tolak ketepi...ops!!

Walaupun tanpa special celebration birthday kali ni, aku tetap anggap ianya istimewa sebab kali ni our precious syaurah ada sekali. Bila umur makin meningkat, tiada apa yang lebih bermakna selain dari kesyukuran atas semua nikmatNYA yang telah aku kecapi. Alhamdulillah dengan limpah rezeki termasuklah umur yang panjang dan badan yang sihat. Moga semua nikmat dan kebaikan yang ada akan terus berkekalan dan subur wangi. Full wishlist birthday kali ni takdela aku nak publish kat sini, rasanya lebih baik aku simpan saja dalam hati :)

Aku & wifey ada juga plan untuk celebrate birthday aku + our 2nd wedding anniversary serentak tapi dengan kepenatan melayan karenah syaurah yang baru masuk 2 bulan hari ni, kami tengok jelah macamana nanti. Baru seminggu syaurah sepenuhnya dalam jagaan kami, kami masih menyesuaikan diri. Buat masa ni syaurah baru berhenti habit setiap kali nak tidur perlu didodoi atas bahu, lepas ni harap-harapnya takde la apa-apa habit yang pelik-pelik pulak nanti. Sekejap tadi aku layan 'berborak' dengan syaurah yang makin suka dilayan 'berborak'...macam-macam yang aku cerita, dengan senyum dan pandangannya ke mata aku (terus ke hati), nilah hadiah birthday paling best tahun ni :P



2 comments:

ZERO VENDETTA said...

happy birthday to u my officemate. smoga diberkati olehNYA & diberi kebahagiaan sekeluarga yg berkekalan insyaAllah. Amin...

k|ree said...

happy birthday...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...