ex KRK-SMTK Iftar 2010

Wednesday, September 8, 2010

Besok lusa dah nak raya
KL pun makin lengang hari ni
Mulanya aku nak buat post wish selamat beraya
Tapi... tu biarlah kejap lagi :)

Ok tak pantun kat atas? (pantun ke). Rasa klise sgt nak buat post wish aidilfitri ni...hehe. Untuk itu, aku mulakan dulu post kali ni dengan update tentang program buka puasa aku dan classmate SMTK pada Sabtu lepas.

Idea nak berbuka puasa beramai-ramai ni Musliha yang bagi. Aku dan Muszalmi diminta carikan tempat yang sesuai. Bila aku dapat email promosi special price buffet ramadan dari Hotel Sri Petaling, aku terus aim hotel ni sebagai destinasi kami. Dalam 2, 3 hari je aku buat reservation, rsvp, confirmkan semua dan alhamdulillah Sabtu tu kami pun berkumpul.

Walaupun tak ramai yang joint tapi secara keseluruhannya aku puashati. Aku rasa kawan-kawan yang lain pun happy based on feedback yang dorang bagi. In total group kami hari tu berjumlah 22 orang termasuklah yang kecik-kecik. Dengan special price yang kami bayar, apa yang kami dapat rasanya sangat berbaloi. Yang penting, pilihan makanan cukup banyak dan sedap. Selain dari tu, semestinya kami seronok sebab dapat berjumpa lagi selepas our 1st reunion on Mac 2009 kat MV. InsyaALLAH, mudah-mudahan kami berpeluang berkumpul lagi lepas ni. Macam biasa lets the pictures jelah do the talking...layan.


Oklah, aku kembali ke maksud asal. Dikesempatan ni aku nak ucapkan :

InsyaAllah, jumpa lagi selepas raya nanti.

p/s : tajuk post ni dan pics sewaktu berbuka di hsp adalah kepunyaan cik atie. harap ko halalkan ye atie :)

2 comments:

Unknown said...

selamat hari raya jugak. maaf zahir batin. tq sbb selalu baca n komen kat blog mas :)

Najed said...

thanks mas. no problemo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...