Cahaya Hati

Friday, July 16, 2010

Aku tengah google something bila tiba-tiba perkataan 'Cahaya Hati' terlintas dlm fikiran. Apa yg aku ingat Cahaya Hati ni tajuk lagu Aqasha mula2 dia jadi penyanyi dulu tapi bila aku search perkataan Cahaya Hati kali ni, lagu Opick ni yg keluar. Aku macam pernah dengar lagu ni tp tak tau tajuknya. Dengar lagu ni kali ni aku terasa 'something'...so confirm, masuk dlm playlist :)

Allah engkau dekat
Penuh kasih sayang
Takkan pernah engkau
Biarkan hamba Mu menangis
Karna kemurahan Mu
Karna kasih sayang Mu

Hanya bila diri Mu
Ingin nyatakan cinta
Pada jiwa jiwa yang rela
Dia kekasih Mu
Kau yang selalu terjaga
Yang memberi segala

Allah Rohman Allah Rohim
Allahu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi
Allah Rohman Allah Rohim
Allahu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi

Di setiap nafas di segala waktu
Semua bersujud memuji memuja asthma Mu
Kau yang selalu terjaga
Yang memberi segala

Setiap makhluk bergantung padaMu
Dan bersujud semesta untuk Mu
Setiap wajah mendamba cinta Mu cahaya Mu



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...