and the FIFA World Cup 2010 goes to....

Sunday, July 11, 2010

Update : Result ~ Sepanyol juara Piala Dunia 2010.

JOHANNESBURG: Sepanyol menjuarai Piala Dunia FIFA 2010 selepas menewaskan Belanda 1-0 pada perlawanan akhir di Soccer City sebentar tadi. Gol kemenangan juara Eropah itu dijaringkan Andres Iniesta pada minit ke-116.

p/s : ramalanku benar belaka :)


Sekejap lagi FIFA World Cup 2010 sampai ke kemuncaknya. Aku yg kaki bangku ni pun turut teruja nak tunggu final ni. Cuma tak tau lah mampu ke tak aku nak berjaga dok depan tv pagi2, sorang2 pulak tu. Game yg pagi2 buta ni selalunya aku tgk repeat n highlights je...hehe. Zaman bujang2 dulu bole la dok lepak kat mamak dgn member2 tp skrg ni kena tgk keadaan la jugak tmbh2 hari kerja...hmmm.

Lepas England out, aku harap Spain menang la tahun ni. Mujur Paul Octopus pun pilih Spain..hehe. Berapalah score mlm ni yek? aku rs game cukup fight, Netherlands tak pernah kalah dlm semua 6 perlawanan sblm ni so rasanya Spain menang tipis je, maybe 1-0.


Oklah, mata dh berat ni, br je pukul 10 tadi smpai dr kg wifey....nak lelap mata jap (silap2 smpai ke subuh kot). Enjoy the World Cup Final ok...jgn tension2...bola tu bulat tp Spain tetap menang...of course :-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...