Take a break

Monday, December 7, 2009


Dah lebih seminggu aku tak jenguk blog ni...err bukan blog je...minat aku pd email dan juga facebook pun macam hilang tiba-tiba. Sejak cuti mandatori habis, kembali ke rutin asal...masa berlalu terlalu pantas dengan kehidupan dan tanggungjawab yg menuntut lebih perhatian. Sempat jugak aku berazam nak 'repair' beberapa rutin biasa mudah-mudahan ada impak yg lebih baik bukan sj untuk aku tp untk org lain juga. Malam ni, aku online tp tak dpt lama sbb aku cuba patuh pada azam tidur pd waktunya....hehheh. Nantilah update lagi...blog kesayangan ni tak mungkin terbiar bersawang.



Oh ye...selepas tertangguh beberapa kali, petang tadi aku berjaya jugak memulakan semula rutin lama...kembali ke gym...hehhe....kena rajinkan diri, 1 Disember haritu...berat dah mencecah 70kg...tu berat tertinggi seumur hidup...seluar pun dah terasa ketat...azam aku, saiz seluar tu takkan dibesarkan so sendiri mau ingat la. Sekarang ni dlm kepala dh ada bebrapa list azam yg nak dimulakan (hehe...azam 2010 dah start on Disember 2009 nampaknya...buat apa nak tangguh2 kan?). Insyaallah, mudah-mudahan usaha kita untuk sesuatu yg lebih baik tu tercapai. Nite. Jumpa lagi.

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

waa...
banyak nak buat perubahan?msti istri tercinta selalu bg inspirasi ni.ciyok!

Najed said...

hehe...entry ni cam poyokan?

tp kita ni sentiasa nakkan sesuatu yg lebih baik utk kita. mana boleh kat takuk lama je dak? poyo pun poyolah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...