Asyik

Wednesday, December 30, 2009

Sampai kat dashboard blog td...aku sempat jeling kat jam...time ni patut dh prepare utk tido dah ni. Aku tgh berlatih tido awal, bangun awal...salah satu azam tahun baru hijrah (new year masihi blom lagi kan...lagi sehari hehe).

Tapi, sebab mata x ngantuk lagi, aku pun dh lama tak post apa2, aku set dlm kepala... kejap je ni...a quick post...dgn selaju mungkin. Sorry guys....bulan ni cuti bnyk giler...tp byk cuti tak bermakna duduk diam je....aku sendiri kdg2 abis gas...'pancit'... berkejar kehulu kehilir....dengan urusan kerja + peribadi yg bila bercampur buat aku semakin 'kempis'....huhu.

For this quick post aku fikir jugak...apa nak ditulis ni?...draft dah makin menimbun. Asyik draft je... so aku bagi tajuk 'Asyik'. Bila sebut asyik....antara benda yg terlintas kat kepala aku ialah lagu Asyik by Amelina dan lagu Asyik by Damasutra. 2 lagu ni best and antara lagu popular zaman remaja aku dulu...budak2 zaman skrg mungkin tak kenal dah Amelina dgn Damasutra kot?

Nanti aku update lagi...hingga time tu sila2kan layan dulu video clip 2 lagu ni....hehe....OMG...dangdut.....have fun. Nite.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...