Sesungguhnya aku yang berdosa

Friday, December 7, 2012

Salam jumaat buat semua.

Nak share lagu paling aku kerap layan sepanjang November 2012.


Aku Yang Berdosa – Shahir
Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu


Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu


Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku


Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku


Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu


Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku


Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu


Sebab utama aku suka lagu ni of course la sebab lagu ni sangat catchy. Liriknya pula bagus, berunsur keinsafan gitu. Ciptaan sepenuhnya oleh Sham Kamikaze, aku tak dapat tidak selalu teringat pada satu lagu kegemaran aku pada tahun 2008 bertajuk Sesungguhnya yang rentak/ konsepnya seakan-akan lagu ni. Persamaan mungkin hanya kebetulan, yang penting, dua-dua lagu best. Mungkin ada yang mahu nilaikan sendiri? boleh layan klip Ungu - Sesungguhnya dibawah dan tinggalkan pendapat anda :) tq



1 comments:

ZERO VENDETTA said...

quite a nice taste :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...