Tolong ingatkan aku...

Saturday, November 19, 2011

yo yo o je tajuk :P

Aku ada target paling lambat hari ni nak publish post tentang korban aidiladha yang family aku buat raya haji hari tu. Tapi nampaknya tak sempat kot sebab tengah sibuk lagi packing barang + setelkan beberapa hal yang perlu. Esok pagi-pagi dah nak gerak.

Hmmm...takpe, tak perlu ingatkan aku, tapi nanti aku publish lewat sket kira aci je lah ye. Bukan apa, tulah kali pertama family aku pakat-pakat buat korban, decide pun pagi raya tu. Kami korbankan kat belakang rumah je. Rasanya sangat perlu 'direkod' kenangan itu.


Ok, ciao. Sampai jumpa lagi. Akan senyap seketika kerana berada diluar kawasan. Doakan kami sekeluarga sihat disana serta selamat pergi dan pulang. Amin.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...