Ainaa & Zaqwan

Wednesday, November 9, 2011

Lama dah tak buat post under label 'Newly Born'. Bukannya takde baby yang nak dijadikan 'mangsa' kena publish kat sini, cuma aku je tak sempat nak post ..hehe.

Sebetulnya, tiap kali dapat sms bermula dengan ayat 'syukur alhamdulillah, my wife delivered.......' , pasti ada dalam hati aku niat nak pergi melawat, especially for those yang deliver kat KL. Tak pilih sapa-sapa yang aku nak visit tapi biasanya cerahlah harapan mereka untuk dilawati kalau diaorang deliver weekend sebab aku ada banyak masa dan boleh pergi sekali dengan wifey.

Last month, aku, wifey dan Syaurah visit baby pertama sepupu aku (aka pengapit aku) AzlanxShah Khos. Baby diberi nama Ainaa Ul' Mardiah (harap ejaan betul) ni kiranya 2 pupu Syaurah....hopefully nanti boleh jadi best friend Syaurah tambah-tambah rumah kitaorang berdekatan :)

 

Balik dari kampung raya haji hari tu, kami singgah kat Jalan Duta jenguk baby terbaru Yusman. Zaqwan lahir sehari sebelum aidiladha so Yusman namakan baby ni Muhammad Zaqwan Adha...ironi sangat (jangan marah ye Yusman..hehe). Masa aku dapat baby dulu, mak aku pernah wish Yusman and Intan cepat-cepat dapat baby lagi, almaklum sajalah anak perempuan dorang Alia dah masuk 3 tahun lebih time tu. Alhamdulillah, now Yusman dah ada sepasang anak dah...jeles arr :P


Di opis pun, ramai yang dapat baby. Paling best ada yang dapat baby kembar pada tarikh 11.11.11 last week...wah! tak aci...set date, operate :P (gurau je ok, rezeki ko, dah doctor recommend what not kan).

Buat semua yang dapat baby, walaupun tak di'mention' nama korang kat blog ni, aku tetap nak ucapkan tahniah atas kehadiran cahayamata terbaru. Kalau kami tak berkesempatan menjenguk, maybe kami kirimkan hadiah je. Kalau tak pun moga-moga ucapan tahniah dan doa syukur kami dimakbulkan Allah dan kalian sekeluarga bersama si comel diberkatiNya, insyaAllah.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...