Happy 1st Birthday Nurina :)

Saturday, October 22, 2011

Our daughter lebih dikenali sebagai Syaurah. Nama Nurina yang ada didepan tu jarang sangat kami gunakan. Sempena 1st birthday Syaurah hari ni, aku saja je letakkan tajuk post ni menggunakan nama Nurina, at least untuk expose nama yang underutilized tu :P

Setahun lepas, kami menyambut kehadiran Syaurah dengan penuh gembira dan syukur, hari ni Syaurah dah berumur setahun, alhamdulillah. Kami celebrate 1st birthday Syaurah ni bertiga je, tak plan apa-apa majlis. Mungkin akan ada satu hari nanti bila Syaurah dah betul-betul boleh enjoy her special day.

Aku belum pun fikir apa-apa hadiah untuk Syaurah. Apapun buat Syaurah, aku siapkan satu video bertajuk 'Syaurah's 1st Year Timeline' untuk recap progress and moment-moment penting dalam hidup Syaurah dalam tempoh setahun ni. Banyak sebenarnya pics and video nak letak tapi nanti bimbang jadi panjang sangat pulak, kira yang ada ni bolehlah kan.

 To Syaurah : Papa takde ucapan klise untuk birthday Syaurah kali ni. Harapan dan doa papa semestinya hanyalah mahukan yang terbaik untuk 'yen ji' papa tersayang. You're papa & mama everything.



3 comments:

DJ said...

happy bday nurina syaurah, moga jadi anak kebanggaan mama&papa dunia dan akhirat! :)

ZERO VENDETTA said...

Nurina Syaurah,
happy birthday to u. stay cute forever! be a good daughter for mama & papa okeh. amin...

Najed said...

DJ & ZV : TQVM...AMEEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...