Acik Jan kini tunangan orang :)

Monday, December 6, 2010

DSC04720

Alhamdulillah, sabtu lepas adik bongsu aku selamat bertunang. Kami sekeluarga juga bersyukur kerana majlis berjalan lancar.


Aku balik seorang diri kerana wifey dan syaurah masih di Sitiawan. Mulanya aku bercadang nak balik pada pagi sabtu tapi disebabkan tiba-tiba kesihatan aku terganggu, aku balik juga ke kampung pada hari jumaat takut-takut keadaan aku makin teruk dan tak larat langsung nak balik nanti. Semestinya aku tak mahu terlepas majlis pertunangan adik aku ni :)

DSC04752

Doa aku (kami) semoga jannah & din selamat menempuhi alam pertunangan dan seterusnya mendirikan rumahtangga. InsyaAllah.



2 comments:

azira said...

sampaikan ucapan tahniah aku kt jannah....

Najed said...

ok. tq azira :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...